Bremer Kantoorcentrum heeft zich in de afgelopen 70 jaar ontwikkeld tot een complete aanbieder voor Alles voor het Kantoor!
Alle branches kunnen voor een breed pakket bij Bremer Kantoorcentrum terecht. Met 4 grote vestigingen in het Noorden van Nederland kunt u gemakkelijk terecht voor self-shopping. Internetbestellingen worden, mits op voorraad, binnen 24 uur geleverd.
De wereld om ons heen verandert in een rap tempo, zo ook de Bremer Organisatie.
Onze nieuwe missie is: "wij leveren alles voor kantoor".
Naast traditionele kantoorverbruiksmaterialen kunt u bij ons terecht voor o.a.: facilitaire artikelen, kantoormeubilair, kantoormachines, scanoplossingen,automatisering, voip telefonie, internetverbindingen, AED apparatuur. Kortom: Alles voor het kantoor!
Alle producten en diensten worden ondersteund door een bekwame technische dienst en ervaren productspecialisten.
Bremer Kantoorcentrum b.v. is ook PostNL Business Point en levert alle daarbij behorende diensten, van postzegel tot postpakketten, RDW diensten, kadokaarten etc.
Naast onze 4 vestigingen zijn wij vennoot in het grootste distributiemagazijn voor kantoorverbruiksmateriaal in Nederland. Met ruim 15.000 artikelen op voorraad is ons centraal magazijn, welke volledig is geautomatiseerd, in staat alle bestellingen met een percentage van 99% binnen 24 uur uit te leveren op alle adressen in Nederland.